SZKOLNY KONKURS INFORMATYCZNY
Pod Patronatem Anny Hetman Prezydent Miasta Jastrzębie-Zdrój

WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
Konkurs trwa od 13 maja do 7 czerwca 2019r.
Uczestnikiem Konkursu może być każdy uczeń od 2 do 7 klasy szkoły podstawowej, który w
określonym terminie wykona i odda zadanie konkursowe (zgodnie z grupą). Prace
zbierają nauczyciele informatyki.
- GRUPA I – klasy 2,3,4 (zainteresowani kursem Scratch)
- GRUPA II- klasy 3,4,5 (zainteresowani kursem Robotyka)
- GRUPA III – klasy 4,5 (zainteresowani kursem Minecraft)
- GRUPA IV – klasy 6,7 (zainteresowani kursem Python, HTML, CSS)
ZADANIA KONKURSOWE
GRUPA I
Scratch to jeden z najpopularniejszych języków programowania na świecie, umożliwia on tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier i muzyki. Narysuj bohatera wymyślonej przez siebie gry komputerowej i krótko ją opisz (format A4, technika dowolna).
GRUPA II
Roboty dzielimy na naukowe, przemysłowe, militarne, medyczne, stacjonarne i mobilne, odtwarzające i inteligentne. Narysuj wymyślonego przez siebie robota i krótko opisz jego działanie (format A4, technika dowolna).
GRUPA III
Wszyscy znają grę Minecraft – po jej rozpoczęciu, bohater zostaje umieszczony w stale rozwijającym się i niemal nieograniczonym wirtualnym świecie. Twoim zadaniem konkursowym jest narysowanie i krótki opis świata jaki chciałbyś stworzyć w Minecraft (format A4, technika dowolna).
GRUPA IV
Jest kilka rodzajów witryn www: wizytówki, serwisy, portale, sklepy. Różnią się celem dla którego zostały stworzone, szatą graficzną itp. Programiści za pomocą HTML, CSS, Pythona i innych języków programowania tworzą strony internetowe i aplikacje. Aby wziąć udział w konkursie, w co najmniej 10 zdaniach odpowiedz na pytanie: Jaką stronę internetową lub grę stworzyłbyś i czego by dotyczyła?
Do pracy należy dołączyć wypełnioną kartę zgłoszeniową:
- przekaż ją nauczycielowi informatyki. Przedstawiciel szkoły programowania odbierze prace konkursowe z sekretariatu każdej szkoły.
- prześlij zdjęcie pracy lub skan oraz kartę zgłoszeniową na adres mailowy: answer2u@answer2u.pl
Prace należy oddać do 7 czerwca 2019r.
Wyniki konkursu zostaną przekazane w okresie od 17 do 21 czerwca 2019 do szkół, a zdobywcy nagród pierwszego stopnia zostaną powiadomieni o wygranej telefonicznie
NAGRODY:
- Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają firmowe gadżety.
- Każdy, kto weźmie udział w konkursie oraz zapisze się na kurs programowania do szkoły Herosi Kodowania, na wrześniowych zajęciach otrzyma gadżety IT o wartości 50zł.
- Szkoła Herosi Kodowania pokryje całkowity koszt wybranego kursu ze swojej oferty w roku szkolnym 2019/2020 (wartość 1000zł) czterem zwycięzcom konkursu, po jednym z każdej grupy.
- Nagrody nie łączą się